Socialinių tinklų reklama

Organiniam socialinių tinklų pasiekiamumui nusiritus į bedugnę beveik visos socialinių tinklų platformos siūlo reklamos galimybes. Vienas didžiausių žaidėjų šioje rinkoje Facebook (kartu su Instagram), kuris mums leidžia pasiekti 4,57 milijardo žmonių visame pasaulyje. 4,2val. Būtent tiek laiko Lietuviai vidutiniškai praleidžia internete. Pasitelkiant teisinga media mix’ą, tai leidžia pasiekti iki 99% Lietuvos auditorijos per vieną dieną ir priminti apie save žmogui patogiausiu metu. Tai pasiekti mums leis: Facebook; Google ir Instagram kanalai, kurie automatiškai parodys mūsų įrašus tada, kai žmogus bus labiausiai pasiruošęs įsitraukti. Statistinis lietuvis internete per metus išleidžia 349eur. Bendras visos Lietuvos interneto vartotojų biudžetas siekia 640 mln. eur. Šią sumą internete išleidžia 1,8 mln Lietuvių. Interneto vartotojai kasdieną prisijungia prie trijų ir daugiau ekranų naršymui. Todėl labai svarbu organizuojant reklamines kampanijas atsižvelgti į turinio formatą ir tai, kur jis bus rodomas.

Auditorijos psichologinis pokytis per skirtingas socialines platformas

Visose platformose egzistuoja taisyklės, kuriomis rekomenduojama vadovautis norint, kad auditorija teigiamai priimtų mūsų skleidžiamą turinį.

Facebook: Naujienų srautas, kuriame žmonės tikisi inspiracijos, how to arba požiūrio tašką atitinkančios informacijos, todėl informacija turi būti pateikiama labai segmentuota ir pritaikyta atitinkamoms auditorijoms.

Instagram: Platforma, kurioje smarkiai "žaidžia" aukštos kokybės nuotraukos ir video turinys, vartotojai tikisi sulaukti inspiruojančio arba rekomendacinio pobudžio turinio. Dažnu atveju žmogaus dėmesys mažai koncentruotas.

Youtube: Šios platformos lankytojas nusiteikęs daugiau laiko praleisti prie vieno turinio vieneto ir yra pakankamai lojalus pasirinktiems ir sekamiems kanalams.

LinkedIn: Turinio tonas kardinaliai skiriasi nuo kitų platformų, nes jame esanti auditorija - savo sričių "profesionalai", kurie tikisi patarimų ar naudingų kontaktų/pažinčių verslo plėtrai ar integracijai. Susisiekime ir papasakosime Jums daugiau!